عادت - شعر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عادت - شعر
نویسنده :

من می خواستم تو به من عادت نکنی ، من به تو عادت کردم

می خواستم تو عاشقم نباشی ، من عاشقت شدم

می خواستم من برات مثل بقیه باشم ، تو برام از همه مهم تر شدی

می خواستم تو هیچ وقت سکوت نکنی ، من سکوت کردم

میخواستم هیچ وقت آزارم ندی ، خودم تا حد توانم آزارت دادم

میخواستم با تو مثل گذشته ام عهد نبندم ، اما خودم سر عهد نبسته موندم

می خواستم تا همیشه بهم خوبی کنی ، من به تو بدی کردم

می خواستم بری دنبال زندگیت ، اما تو همه زندگیم شدی

حالا به من بگو گناه من چیه ؟؟؟

تقدیم به کسی که مرا با رفتارش شاعر کرد

 


- جمعه 84/4/3 ساعت 9:23 عصر

منوی مسترشیپ
12810 <2>
11
موضوعات
روبات مسترشیپ
عادت - شعر
جستجوی مسترشیپ
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

تبلیغات

لینک تبلیغاتی
محتاج
قلبها
بیا عزیزم بیا
اشتراک رایگان
 
آرشیو
تابستان 1384
زمستان 1383
طراحی قالب پذیرفته می شود